.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدي‌نژاد كانديداي هر سه ضلع اصولگرايان

دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: جبهه متحد داراي سه ضلع بود كه در حال حاضر هر سه ضلع آن به احمدي نژاد رسيده‌اند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حبيب الله عسگراولادي دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري در حاشيه همايش ملي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي مبني بر انجام برخي تخريب ها از سوي كانديداها گفت: تخريب روش اخلاقي نيست و اخلاق اسلامي بايد در انتخابات حاكم شود.
عسگر اولادي در خصوص كميته صيانت از آرا نيز گفت: من هيچ دليلي نشيدم كه اين كار ضروري باشد و كميته صيانت از آراء توهين به وزارت كشور از لحاظ اجرا، توهين به شوراي نگهبان از لحاظ نظارت و توهين به حاكميت تلقي مي كنم.
دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري در پاسخ به سوالي در خصوص تشكيل جبهه متحد اصولگرايان گفت: جبهه متحد داراي سه ضلع بود كه در حال حاضر هر سه ضلع آن به احمدي نژاد رسيده‌اند، پس جبهه متحد اصولگرايان تشكيل شده است.
وي با اشاره به شعار برخي از كانديداها در خصوص احياي گفتمان امام راحل گفت: طرح اين شعار مربوط به مجلس ششم و برخوردهاي براندازانه برخي از افراد در آن زمان بود و در دوره انتخابات نهم رياست جمهوري، احمدي نژاد شعار بازگشت به گفتمان امام و ارزشها را مطرح كرده و در حال حاضر ساير افراد اين موضوع را طرح مي‌كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 6.483 seconds.